2013年1月31日星期四

Nike Dunk høye topper kan reflektere wearers sinn

Hva? Denne permisjonen kan ikke si noen ord om det? Hvordan du går ut? billige nike sko bite å bite leppene i øyeblikket, er hun å hate deg selv sa i går kveld ikke si bra. nike litt trampet med foten, åpne spent ropte: "Keiserennike ordene bare eksport, keiseren virkelig slått tilbake over ansiktet hans cheap nike shoes, fornøyd keiseren plutselig kommer det: "nike, jeg lavere hjerte behandling satte ham over jeg, må jeg la ham ut og halshugget . "

Etter å ha hørt dette, selv om noen smil på ansiktet til sko nettbutikk infisert med et snev av skremt, hun forsiktig strøk nakken, i å bestemme hodet fortsatt på nakken når, før de tar et dypt pust. På denne tiden, om og om igjen keiseren Road: "nike, du bare stoppet jeg har noe?"

"Nei, eskorte keiser Chenqie. nike sko på nett bue hilste, overflaten også sådde smil, men mitt sinn var allerede begynt redd, virker det som dette er en gå eller la keiseren glemme, så vil han være en Den beheaded skremmende.I fastsettelsen av keiseren igjen nike liker ikke å si til deg selv, som lå tilbake i sengen, men kald ansikt trodde en lang stund, og endelig smale øyne den så opp Kunning retning munnen kommer et snev av uforklarlig smil: Red Cloud, går vi ren keiserinne som

没有评论:

发表评论