2013年3月13日星期三

fem grunner til å kjøpe fasjonable nye Nike Air Force Ones

"Stupid hvordan du får en Nike Air Max 87 på salg! Hørte henne si, sko nettbutikk Liu at Vamp er hennes søster liker du mote Nike Free 7.0, Liu hjem til Liu Chih fra Liumei barn nike golf klær hente ut prinsessen veldig vakker, som er en god mann! Humph! The Liu familien Manmenchaozhan, ha ha Jeg drømmer ser frem til den dagen da, hvis sendt innkommende Liumei barn eller Liu nike that bitch, jeg må hele de er en veldig tøff kamp, ​​ikke forvente å bli halshugget, virkelig ønsker å ta en titt på dem til slutt! "

"Du har ikke lov til å fornærme min søster! Eller jeg skal drepe deg!" billige nike free trette øyne ble blodskutte, ikke på grunn av sinne sommer lengsler Nike Air Max Sko, men fordi han i lang tid uten en pause. Ble ydmyket Chih-snø, ville hun ikke gjøre ting på sidelinjen.Fornærme hva? Woman her, som ikke er din tante og søsteren din og sende dem, er barnet ikke Liumei Liu nike, ellers Liu Chih-måned, er du ikke en god ting! "En annen kvinne sa rasende. skull-lignende øyne blinkende raseri av hat.

nike free 2 latter, føler meg trist for dem, hennes smil: "Empress Jeg vil ikke si det, jeg kan ikke fortelle Chih måned, men du hvis noen Chih snø og sende dem, må det være yours lovbrytere noe om Nike Air Force Ones kvinner, ellers din familie lovbrytere, eller hindre det hun gjør henne sannheten, vil det ikke være noen grunn til ikke å sende en person til å komme i denne infliction være en konkubine, trenger du ikke vet hvordan du størrelse opp situasjonen, vet ikke hvordan de skal gripe å gå til kanten, og har mistet forutsetninger for å få et fotfeste i palasset, allerede forutbestemt til å være en fiasko i livet, men ikke alle harme av andre, i dag har du dette formål dere selv å ta opp halvparten av ansvaret, ikke helt klandre hodet på. "

没有评论:

发表评论