2013年2月26日星期二

nye nike dunke blende farge genialt det av ungdom

den nike sko forbigående inn en mørk gardin løftet, allerede forberedt nike Kyi i ulike posisjoner grasiøst opprinnelige formen, det øyeblikket jeg gikk backstage, sitte i spesialdesignet for meg, "Qingsha Zhang" begynte og bell lyd piano tuning oppbrukt, samtidig nike tre sider fyrverkeri blomst som fargerike fyrverkeri regn belyse en gruppe Kyi, under et pust, jeg personlig utforme sine klær, hovedsakelig med fet avant-garde og uavhengig funksjon basert nike, lilla cheongsam installert, venstre ben slit til over kneet, pakket bånd rundt den spinkle korset på det venstre beinet til låret, overkroppen kragen høy til halsen, men brystet var åpen ned lav "V" Ordet kikket cleavage, den hvite arm stikker ut cheongsam over belegg Qingsha, vagt disig tilbake på en fersken-type munn nike Kyi 'eksponering mot USA tilbake i lys av fyrverkeri fly, hendene har fan av hvite fjær, leder bun høye roll up hver plugg en hvit peon.

Etter lanterner en opplyst, er nike shox Kyi marsjerande sang, kombinerer klassisk og moderne kunst, som inneholder mellow til dynamiske, bærer vanskelige flytter inn enkle risting skuldre, kronglete hofter, sparker ben, virvlende, rislende ......Timely flytende sangen min ut: sønnen casually skjøt tre datter nike ikke at knuser hjertet mitt å lukke døren Ikke spør meg i tankene sønn som misunne deg naturlig rikdom uten tårer røret berømmelse og formue er ikke hvem som kommer til å tørke den røde kvinnen på dette tidspunktet konge du ikke vil ha noe å bekymre deg ikke bekymre deg ikke gull sølv kanten av kjærlighet du ønsker jeg bris hendene du som ikke vet at du elsker som en stein beveger seg ikke nike kjærlighet som en stein er brutt, oppdaget jeg at denne verden tusen drukket med deg siste natt åpnet berømmelse døren for å se deg stor rikdom arr utskårne etterlivet med deg som vil møte livet margin tiltrukket sladder nike journeyman gitt en rød linje trukket inn i verden av dødelige hvis implisitt, hvis vet hjertesorg dash smerte beruset som ikke forstår bare skylde liv rød linje har vært avsnittet sønn casually skjøt tre datter aldri bedt meg, hjerteskjærende lukke døren stille felle en tåre sønn drukket ikke klassifisert som glemmer som aldri spurte meg knust som kjenner smaken av sønn av Red kvinner hjerte casually skjøt tre datter aldri bedt meg om å Heartbreak Av den aldri slutter nike døren jeg ikke spør ikke kontrollere berømmelse og ikke-Hvem skal tørke bort tårer av Røde kvinne i manglende sønn som misunner deg naturrikdommer ...

Jeg har vært midt i sangene, og kom tilbake for å fange et glimt av hjørnet bak meg nike shox norge og flere kvinne tårer, ingen har fortalt denne sangen når jeg er klar til å synge. Menneskesamfunnet kvinne som er gravlagt i ungdommen og elsker å være Zuozuo duftende klær Chui Xiulou, siden antikken, antall menneskelige samfunn kvinne har et godt resultat, Du, Su Xiaoxiao Yu Xuan, Chen Yuanyuan selv senere Qinhuai River Yangzhou åtte Yan, nike må betale hvor mye egentlig, antall dyp følelse, men fikk det til slutt akkurat som menn rundt ting, mennesker munn vanskeligheter, fine, nike er hva som er galt?

http://www.nikeshoxskoeo.com/

没有评论:

发表评论